Лишилось три дні, щоб зареєструватись для участі у зовнішньому незалежному оцінюванні 2021 року – реєстрація завершується 5 березня. До цього дня також можна внести зміни в персональні дані учасника ЗНО, якщо в Сертифікаті учасника виявлено помилку.
5 березня – останній день, визначений для відправлення поштою реєстраційних документів для участі в зовнішньому незалежному оцінюванні. Дату подання документів до регіонального центру оцінювання якості освіти визначають за відтиском штемпеля на поштовому конверті.
Регіональні центри оцінювання якості освіти продовжуватимуть опрацьовувати реєстраційні документи, отримані після 5 березня, однак за умови, що вони відправлені у встановлені терміни. Документи, надіслані після 5 березня, опрацьовувати не будуть.
Перевірити стан опрацювання реєстраційних документів після надсилання
... Читати далі »
Найбільшою загрозою перенесення дати проведення зовнішнього оцінювання з математики з 28 на 27 травня є посилення стресу в учасників тестування, які беруть участь і в ЗНО з англійської мови, і в ЗНО з математики.
Про це в коментарі Освіта.ua повідомила заступниця директора Українського центру оцінювання якості освіти Тетяна Вакуленко, коментуючи вимогу керівництва столичного департаменту освіти про перенесення ЗНО з математики, оскільки його проведення заважає святкуванню Останнього дзвоника.
За її словами, насамперед ідеться про учасників ЗНО, які живуть у невеликих містах або сільській місцевості, і яким доводиться долати значні відстані до пунктів тестування.
«Таким підліткам у будь-якому разі доволі складно, оскільки пункти тестування неможливо створити в кожному населеному пункті, відповідно, таким учням і студентам доводиться подорожуват
... Читати далі »
В Україні учні з низьким рівнем активності онлайн мають істотно нижчий рівень читацької, математичної та природничо-наукової компетентності.
Про це свідчать результати аналізу відповідей учасників PISA-2018, оприлюдненого Українським центром оцінювання якості освіти.
Згідно з дослідженням, в Україні й у всіх референтних країнах учні з низьким рівнем активності онлайн показали істотно гірший рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності порівняно з тими, хто має високий чи середній рівень онлайн-активності.
Як показує аналіз, 39 % українських 15-річних підлітків мають високий показник активності онлайн 45 % – середній, 16 % – низький, причому найменш активні в онлайн-середовищі учні з низьким соціально-економічним статусом.
Рівень активності учнів онлайн в Україні мало відрізняється за закладами різного типу.
... Читати далі »