Середа, 2024-04-24, 8:04 AM
Вітаю Вас Гість | RSS


Відділ з питань гуманітарної політики
(освіта, культура, туризм, молоді та спорту)
Борівської селищної ради

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 17
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0


11:04 AM
Онлайн-активність успішно впливає на компетентності учнів
1-content-youngsters-studying-toge-ybVGr.jpg

В Україні учні з низьким рівнем активності онлайн мають істотно нижчий рівень читацької, математичної та природничо-наукової компетентності. Про це свідчать результати аналізу відповідей учасників PISA-2018, оприлюдненого Українським центром оцінювання якості освіти. Згідно з дослідженням, в Україні й у всіх референтних країнах учні з низьким рівнем активності онлайн показали істотно гірший рівень читацької, математичної та природничо-наукової грамотності порівняно з тими, хто має високий чи середній рівень онлайн-активності. Як показує аналіз, 39 % українських 15-річних підлітків мають високий показник активності онлайн 45 % – середній, 16 % – низький, причому найменш активні в онлайн-середовищі учні з низьким соціально-економічним статусом. Рівень активності учнів онлайн в Україні мало відрізняється за закладами різного типу. Натомість найбільша різниця в онлайн-активності учнів пов’язана з різним соціально-економічним статусом. Високий рівень онлайн-активності демонструють 48 % учнів з високим соціально-економічним статусом, натомість серед учнів з низьким соціально-економічним статусом таких усього 30 %. Кожен п’ятий хлопець або житель сільської місцевості також має низький рівень онлайн-активності. Серед дівчат і серед учнів з високим соціально-економічним статусом найменша частка з низьким рівнем активності онлайн – 11 % та 10 % відповідно. Майже 62 % українських 15-річних підлітків кілька разів на день спілкуються в онлайн-чатах, натомість 17 % їхніх однолітків повідомили, що не робили цього ніколи чи майже ніколи, або зазначили, що навіть не знають, що це таке. Окрім того, 95 % учнів шукають інформацію на певну тему в онлайн-середовищі принаймні кілька разів на місяць або й частіше, а 59 % – роблять це кілька разів на день. Довідково: референтні країни — це країни, освітні характеристики й результати успішності 15-річних учнів яких узято для порівняння з аналогічними параметрами України. Відбір країн було проведено на підставі врахування подібної соціально-економічного становища цих країн із соціально-економічним становищем нашої країни або з огляду на їхню культурну чи історичну близькість до України. До переліку референтних країн увійшли Білорусь, Грузія, Естонія, Молдова, Польща, Угорщина та Словацька Республіка.
Переглядів: 105 | Додав: osvitakultura | Теги: онлайн-активність, учні | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Вхід на сайт
Пошук
Якість освіти
Календар
«  Березень 2021  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Погода
Погода
Соціальні Мережі
Список закупівель

ВзПГПБСР © 2024
uCoz