Розроблення навчально-методичного та організаційно-методичного забезпечення для педагогів базової школи на засадах концепції НУШ – з-поміж пріоритетів МОН щодо впровадження реформи «Нова українська школа» у базовій освіті.
Про це йдеться у відповідному наказі МОН щодо реалізації інноваційного освітнього проєкту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації
Державного стандарту базової середньої освіти» bit.ly/3xdmcvl.
Щоб вдало організувати інклюзивне навчання, важливі вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя та/або дитини (якщо є потреба). Розповідаємо, на що зважати під час відкриття інклюзивного класу.
Ні для кого не секрет, що першими книжками для дитини є казки. Саме казки в сукупності з іграми знайомлять маляти з навколишнім світом, прищеплюють життєві цінності і формують його характер. Донести до дитини якусь інформацію або правило набагато простіше у формі казок, ніж у формі нудних і довгих нотацій. Чому треба слухатися батьків і не тікати від них далеко, можна чудово пояснити на прикладі казки «Колобок», а необхідність поступатися проілюс
... Читати далі »
Визначальним чинником готовності дитини до школи є не знання нею «на зубок» усієї абетки чи вміння віртуозно рахувати, як традиційно вважає більшість батьків, а здатність дитини бути самостійною, комунікабельною, легко сприймати й успішно засвоювати нову інформацію. Запорука успішного навчання у школі – це передусім допитливість і цікавість до всього нового. А отже, батьки мають дитині у цьому всіляко сприяти й заохочувати її.
У Борівському ДНЗ № 3 «Золота рибка» завершився тиждень пізнання Всесвіту. Впродовж тижня вихователі старших груп знайомили дітей із Сонячною системою, формували знання про зірки та планети, розповідали про дослідження космосу людиною. Завершився тиждень колективною роботою - створенням зоряного неба.
Батьківзавждихвилюєпитання, як забезпечитиповноціннийрозвитокдитини і як правильно підготуватийого до школи. Вченими доведено, щорозвиток руки та розвитокмови і мисленнядитинитіснозв’язаніміж собою.
Весь педагогічний колектив та технічний персонал Піско-Радьківської ЗОШ І-ІІІ ст. БСР долучились до Всеукраїнської акції "За чисте довкілля", прибравши від опалого листя частину сільського парку та висадивши дерева біля школи.
Учні Богуславської ЗОШ І-ІІІ ступенів Козловська Юліана, 8 клас та Ісаєв Максим,5 клас, взяли участь в обласній виставці писанкарства "Українська великодня писанка". Роботи направлені на офіційний сайт Харківського обласного палацу ДЮТ (керівник Ісаєва Р.Б.)