Добігає кінця 2020-2021 навчальний рік. Він був непростим і дещо особливим для учнів, для вчителів і, навіть, для батьків. Адже карантин вносив свої корективи, а навчання періодично переходило із класних кабінетів у режим онлайн та проводилось з використанням дистанційних технологій.
Технології дистанційного та змішаного навчання за рік пандемії коронавірусу стали вже звичними для шкіл. Державна служба якості освіти також пристосувала інструментарій проведення інституційного аудиту до умов дистанційної або частково дистанційної роботи закладів. Адаптації потребує організація освітньої діяльності, щоб заклади продовжували працювати якісно та ефективно і в умовах очного навчання, і онлайн. Змінювати слід і всі компоненти системи освітнього процесу школи. Розглянемо, як директорові та педагогам налагодити роботу в умовах дистанційного навчання.