Розроблення навчально-методичного та організаційно-методичного забезпечення для педагогів базової школи на засадах концепції НУШ – з-поміж пріоритетів МОН щодо впровадження реформи «Нова українська школа» у базовій освіті.
Про це йдеться у відповідному наказі МОН щодо реалізації інноваційного освітнього проєкту за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації
Державного стандарту базової середньої освіти» bit.ly/3xdmcvl.
Щоб вдало організувати інклюзивне навчання, важливі вчасність та правильність дій усіх учасників освітнього процесу: батьків, інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ), керівника закладу освіти, вчителя інклюзивного класу, асистента вчителя та/або дитини (якщо є потреба). Розповідаємо, на що зважати під час відкриття інклюзивного класу.
Ні для кого не секрет, що першими книжками для дитини є казки. Саме казки в сукупності з іграми знайомлять маляти з навколишнім світом, прищеплюють життєві цінності і формують його характер. Донести до дитини якусь інформацію або правило набагато простіше у формі казок, ніж у формі нудних і довгих нотацій. Чому треба слухатися батьків і не тікати від них далеко, можна чудово пояснити на прикладі казки «Колобок», а необхідність поступатися проілюс
... Читати далі »